Selesai sudah segala hutang!

Hutang dah tiada dan wajib senyum sekarang ini!

Wajahku yang ceria

Wah, tajuk yang sangat berlagak ye. Tapi, itulah perkara sebenar yang menggembirakan hati ini. Gaji untuk bulan September telah pun dapat dan saya sudah menyelesaikan segala hutang kawan dan juga hutang Celcom postpaid. Sekarang, hanya perlu fikir untuk mengumpul duit dan membeli barang-barang yang penting. Sekarang yang perlu diambil perhatian ialah:-

  1. cermin mata
  2. desktop
  3. smartphone
  4. zzr 250

Empat perkara ini perlu ada bagi memenuhi keperluan saya sebagai seorang pelajar dan pekerja. Saya tahu, anda mesti mengatakan yang ini bukan keperluan yang sepatutnya sebagai seorang pelajar tapi saya tidak peduli yang penting saya wajib mendapatkannya! insyaAllah dengan harapan dan usaha, saya boleh buktikan saya mampu melaksana dan memilikinya. amin…

About dune1989

I am human, live in Malaysia, happy as usual, thinking about the future, big ambition, never give up in my life
This entry was posted in My Anecdote. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

